Netwerk

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

‘Public jewelry’, zo omschrijft de Poolse kunstenaar NeSpoon haar grote, elegante kantpatronen die wereldwijd de steden sieren: “Sieraden maken mensen mooi en gelukkig. Met mijn ‘publieke sieraden’ heb ik exact hetzelfde doel. Ik wil graag dat mensen mijn werk zien, het ontdekken, aanraken, even glimlachen en zich beter voelen door mijn werk. Al is het maar kort.”

NeSpoon schildert of spuit haar elegante kantwerken op het platte vlak maar maakt ook grote, ruimtelijke netwerken.

Geef een reactie

